Cape Verdean EFL Secondary Teachers' Perceptions and Self-reported Practices toward Fomative Assessment
Elmentve itt :
Szerző: | Gomes Andreia Sofia |
---|---|
További közreműködők: | Vígh Tibor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/142356 |
Hasonló tételek
-
Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment
Szerző: Abderrahim Mamad, et al.
Megjelent: (2021) -
Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2022) -
Checking the validity and reliability of a questionnaire for investigating Moroccan EFL students' perceptions and self-reported practices of writing [absztrakt] /
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2022) -
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024)