Key elements of the assessment documents written by EFL mentor teachers at the end of the 15-hour teaching practice document analysis : [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Hubai Katalin |
---|---|
Testületi szerző: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2023
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
19 |
Kulcsszavak: | Iskolai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Pedagógusképzés - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84010 |
Hasonló tételek
-
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024) -
Rating EFL written performance
Szerző: Bukta Katalin
Megjelent: (2013) -
Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment
Szerző: Abderrahim Mamad, et al.
Megjelent: (2021) -
English language teachers’ view on assessment and their reflection on teaching practices A Mongolian case study /
Szerző: Ragchaa Jargaltuya
Megjelent: (2019) -
Cape Verdean EFL Secondary Teachers' Perceptions and Self-reported Practices toward Fomative Assessment
Szerző: Gomes Andreia Sofia
Megjelent: (2023)