Key elements of the assessment documents written by EFL mentor teachers at the end of the 15-hour teaching practice document analysis : [abstract] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hubai Katalin
Testületi szerző: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2023
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 19
Kulcsszavak:Iskolai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Pedagógusképzés - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84010
LEADER 01089naa a2200217 i 4500
001 acta84010
005 20240212095624.0
008 240212s2023 hu o 100 eng d
020 |a 978-963-306-935-6 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Hubai Katalin 
245 1 0 |a Key elements of the assessment documents written by EFL mentor teachers at the end of the 15-hour teaching practice  |h [elektronikus dokumentum] :  |b document analysis : [abstract] /  |c  Hubai Katalin 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola  |b Szeged  |c 2023 
300 |a 35 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 19 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Iskolai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Pedagógusképzés - előadáskivonat 
711 |a XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia  |c Szeged  |d 2023. április 20-22. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/84010/1/pek_2023_035.pdf  |z Dokumentum-elérés