Élelmiszer-vizsgálati kísérletek középiskolás diákok oktatásában
A kísérleteknek meghatározó szerepük van valamennyi természettudományos tárgy oktatásában. Úgy tapasztaltuk, hogy a tanulók nagyon szívesen veszik, ha a kísérletek tárgya a számukra is jól ismert anyag, jelen esetben valamilyen élelmiszer. Cikksorozatunk folytatásaként ismét 10 egyszerű, fizikai, ké...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Szabó Gergely Levente Szabó S. András Izsák Margit Bozi János Tiszáné Kósa Eszter Imola |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
WESSLING Nemzetközi Kutató és Oktató Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
Budapest
2017
|
Sorozat: | Élelmiszervizsgálati közlemények
63 No. 3 |
Kulcsszavak: | Élelmiszervizsgálat - középiskola, Természettudományos nevelés - középiskola |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/79168 |
Hasonló tételek
-
Diákok kémia-, biológia- és fizikaoktatása élelmiszer-vizsgálati kísérletek segítségével
Szerző: Bozi János, et al.
Megjelent: (2016) -
Iskolai természettudományos képzés élelmiszer-vizsgálati kísérletek segítségével
Szerző: Izsák Margit, et al.
Megjelent: (2016) -
Természettudományos oktatás az iskolában élelmiszer-vizsgálati kísérletek segítségével
Szerző: Tiszáné Kósa Eszter Imola, et al.
Megjelent: (2017) -
Általános- és középiskolás diákok kémia- és fizikaoktatása élelmiszer-vizsgálati kísérletek segítségével = Teaching of chemistry and physics in elementary and high schools with help of food science experiments
Szerző: Szabó S. András, et al.
Megjelent: (2015) -
Vizsgálati módszerek jelentősége a korszerű élelmiszer minősítésben
Szerző: Kovács József
Megjelent: (1975)