Diákok kémia-, biológia- és fizikaoktatása élelmiszer-vizsgálati kísérletek segítségével
A fizika, biológia és kémia iskolai oktatásában a kísérleteknek meghatározó jelentősége van. A diákok nagyon szívesen veszik, ha a kísérletek anyaga az általuk is jól ismert valamilyen élelmiszer. Jelen munkánkban tíz egyszerű, fizikai, kémiai és biológiai jellegű kísérletet írunk le. A vizsgált, il...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
WESSLING Nemzetközi Kutató és Oktató Központ Közhasznú Nonprofit Kft.
Budapest
2016
|
Sorozat: | Élelmiszervizsgálati közlemények
62 No. 1 |
Kulcsszavak: | Élelmiszervizsgálat - középiskola, Kémia tanítása - középiskola, Fizika tanítása - középiskola, Biológia tanítása - középiskola |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/79077 |
Tartalmi kivonat: | A fizika, biológia és kémia iskolai oktatásában a kísérleteknek meghatározó jelentősége van. A diákok nagyon szívesen veszik, ha a kísérletek anyaga az általuk is jól ismert valamilyen élelmiszer. Jelen munkánkban tíz egyszerű, fizikai, kémiai és biológiai jellegű kísérletet írunk le. A vizsgált, illetve a kísérletek során felhasznált élelmiszerek: alma, almalé, burgonya, citrom, citromlé, ecet, ételfesték, konyhasó, növényi olaj, répacukor, sütőpor, szódabikarbóna, zselatin. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 980-989 |
ISSN: | 0422-9576 |