Moroccan EFL university students' perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Mamad Abderrahim Vígh Tibor |
---|---|
Testületi szerző: | XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2023
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
19 |
Kulcsszavak: | Iskolai értékelés - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/83992 |
Hasonló tételek
-
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2022) -
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2024) -
Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024) -
Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024)