The metacognitive awareness of reading strategy among pre-service primary teachers and the possibility of rating improvement using Rasch analysis

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Soeharto Soeharto
Martono Martono
Hairida Hairida
Akhmetova Aigul
Arifiyanti Fitria
Csapó Benő
Charalambos Charalambous
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION 80
Tárgyszavak:
doi:10.1016/j.stueduc.2023.101319

mtmt:34527536
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29938
LEADER 01027nab a2200277 i 4500
001 publ29938
005 20240321120426.0
008 240321s2024 hu o 0|| eng d
022 |a 0191-491X 
024 7 |a 10.1016/j.stueduc.2023.101319  |2 doi 
024 7 |a 34527536  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Soeharto Soeharto 
245 1 4 |a The metacognitive awareness of reading strategy among pre-service primary teachers and the possibility of rating improvement using Rasch analysis  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Soeharto Soeharto 
260 |c 2024 
300 |a 12 
490 0 |a STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION  |v 80 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Martono Martono  |e aut 
700 0 1 |a Hairida Hairida  |e aut 
700 0 1 |a Akhmetova Aigul  |e aut 
700 0 1 |a Arifiyanti Fitria  |e aut 
700 0 1 |a Csapó Benő  |e aut 
700 0 1 |a Charalambos Charalambous  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29938/1/1-s2.0-S0191491X23000858-main.pdf  |z Dokumentum-elérés