The metacognitive awareness of reading strategy among pre-service primary teachers and the possibility of rating improvement using Rasch analysis
Elmentve itt :
Szerzők: |
Soeharto Soeharto Martono Martono Hairida Hairida Akhmetova Aigul Arifiyanti Fitria Csapó Benő Charalambos Charalambous |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2024
|
Sorozat: | STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION
80 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.stueduc.2023.101319 |
mtmt: | 34527536 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29938 |
Hasonló tételek
-
Evaluating Digital Literacy of Pre-service Chemistry Teachers Multidimensional Rasch Analysis /
Szerző: Hairida Hairida, et al.
Megjelent: (2023) -
Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading [abstract] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Investigating pre-service teachers' attitudes towards inclusive education in Indonesia [abstract] /
Szerző: Soeharto Soeharto
Megjelent: (2023) -
University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Examining content validity of the inductive reasoning test based on rater assessment using many-facet Rasch measurement [absztrakt] /
Szerző: Soeharto Soeharto
Megjelent: (2022)