Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei
Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két inté...
Elmentve itt :
Szerző: | Kovácsné Duró Andrea |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42724 |
Hasonló tételek
-
Véradók ismeretei és attitűdjei a véradással kapcsolatban
Szerző: Berecz Lilla
Megjelent: (2019) -
A védőnők fogyatékossággal kapcsolatos attitűdjei és ismeretei
Szerző: Tóth Noémi
Megjelent: (2020) -
Fiatalok klasszikus és modern tudománykommunikációval kapcsolatos ismeretei és attitűdjei
Szerző: Kobl Gabriella Adrienn
Megjelent: (2023) -
Az anyák ismeretei, szokásai és attitűdjei a csecsemőtáplálással kapcsolatban
Szerző: Kovács Anett
Megjelent: (2010) -
Tanár szakos egyetemi hallgatók értékelési tudása és kompetenciái
Szerző: Kovácsné Duró Andrea
Megjelent: (2006)