Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei
Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két inté...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42724 |
LEADER | 01117nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42724 | ||
005 | 20191106140650.0 | ||
008 | 180706s2007 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Kovácsné Duró Andrea | |
245 | 1 | 0 | |a Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei |h [elektronikus dokumentum] / |c Kovácsné Duró Andrea |
260 | |c 2007 | ||
300 | |a 135-142 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 17 No. 1 | |
520 | 3 | |a Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42724/1/EPA00011_iskolakultura_2007_01_135-142.pdf |z Dokumentum-elérés |