Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei

Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két inté...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovácsné Duró Andrea
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2007
Sorozat:Iskolakultúra 17 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42724
LEADER 01117nab a2200181 i 4500
001 misc42724
005 20191106140650.0
008 180706s2007 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Kovácsné Duró Andrea 
245 1 0 |a Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kovácsné Duró Andrea 
260 |c 2007 
300 |a 135-142 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 17 No. 1 
520 3 |a Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42724/1/EPA00011_iskolakultura_2007_01_135-142.pdf  |z Dokumentum-elérés