Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei
Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két inté...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Iskolakultúra
17 No. 1 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42724 |
Tartalmi kivonat: | Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 135-142 |
ISSN: | 1215-5233 |