Tudományköziség és komplex szövegértés a középiskolában a Kép és szöveg című tantárgy vázlata /
Az utóbbi évtizedek pedagógiai diskurzusának egyik leggyakrabban visszatérő problémája a középiskolai oktatás célrendszerével függ össze: a kérdés tulajdonképpen az, mit ad, mire nevel, milyen „küldetést” teljesít a középiskolai képzés Magyarországon. Nálunk az intézményes nevelés szerkezetében, sze...
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Csilla |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 9-10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42612 |
Hasonló tételek
-
Komplex műelemző módszer a középiskolában
Szerző: Csákvári József
Megjelent: (1995) -
Kreativitás és szövegértés
Szerző: Tóth László
Megjelent: (2008) -
Beszédmegértés, szövegértés
Szerző: Medve Vivien
Megjelent: (2011) -
Olvasás = / * szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben /
Szerző: Zs. Sejtes Györgyi
Megjelent: (2016) -
A szövegértés és fejlesztésének lehetőségei egy magyar nyelvű szövegértés-fejlesztő taneszközben
Szerző: Turkevi-Nagy Rita
Megjelent: (2017)