Tudományköziség és komplex szövegértés a középiskolában a Kép és szöveg című tantárgy vázlata /

Az utóbbi évtizedek pedagógiai diskurzusának egyik leggyakrabban visszatérő problémája a középiskolai oktatás célrendszerével függ össze: a kérdés tulajdonképpen az, mit ad, mire nevel, milyen „küldetést” teljesít a középiskolai képzés Magyarországon. Nálunk az intézményes nevelés szerkezetében, sze...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Csilla
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2008
Sorozat:Iskolakultúra 18 No. 9-10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42612
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Az utóbbi évtizedek pedagógiai diskurzusának egyik leggyakrabban visszatérő problémája a középiskolai oktatás célrendszerével függ össze: a kérdés tulajdonképpen az, mit ad, mire nevel, milyen „küldetést” teljesít a középiskolai képzés Magyarországon. Nálunk az intézményes nevelés szerkezetében, szemléletében kialakulása óta a tudományágak logikáját követi, alap- és középszinten az elsődleges cél a „tudás”, a műveltség (vagyis az egyes tudományterületeken a kezdetektől napjainkig felhalmozott ismeretek) átadása.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:60-70
ISSN:1215-5233