Tudományköziség és komplex szövegértés a középiskolában a Kép és szöveg című tantárgy vázlata /
Az utóbbi évtizedek pedagógiai diskurzusának egyik leggyakrabban visszatérő problémája a középiskolai oktatás célrendszerével függ össze: a kérdés tulajdonképpen az, mit ad, mire nevel, milyen „küldetést” teljesít a középiskolai képzés Magyarországon. Nálunk az intézményes nevelés szerkezetében, sze...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 9-10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42612 |
LEADER | 01226nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42612 | ||
005 | 20191106140635.0 | ||
008 | 180706s2008 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Nagy Csilla | |
245 | 1 | 0 | |a Tudományköziség és komplex szövegértés a középiskolában |h [elektronikus dokumentum] : |b a Kép és szöveg című tantárgy vázlata / |c Nagy Csilla |
260 | |c 2008 | ||
300 | |a 60-70 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 18 No. 9-10 | |
520 | 3 | |a Az utóbbi évtizedek pedagógiai diskurzusának egyik leggyakrabban visszatérő problémája a középiskolai oktatás célrendszerével függ össze: a kérdés tulajdonképpen az, mit ad, mire nevel, milyen „küldetést” teljesít a középiskolai képzés Magyarországon. Nálunk az intézményes nevelés szerkezetében, szemléletében kialakulása óta a tudományágak logikáját követi, alap- és középszinten az elsődleges cél a „tudás”, a műveltség (vagyis az egyes tudományterületeken a kezdetektől napjainkig felhalmozott ismeretek) átadása. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42612/1/9_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf |z Dokumentum-elérés |