How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Phyo Wai Mar
Nikolov Marianne
Hódi Ágnes
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2023
Sorozat:PLOS ONE 18 No. 12
Tárgyszavak:
doi:10.1371/journal.pone.0296186

mtmt:34505128
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29307
LEADER 00862nab a2200229 i 4500
001 publ29307
005 20240116102754.0
008 240116s2023 hu o 0|| Angol d
022 |a 1932-6203 
024 7 |a 10.1371/journal.pone.0296186  |2 doi 
024 7 |a 34505128  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Phyo Wai Mar 
245 1 0 |a How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Phyo Wai Mar 
260 |c 2023 
300 |a 20 
490 0 |a PLOS ONE  |v 18 No. 12 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Nikolov Marianne  |e aut 
700 0 1 |a Hódi Ágnes  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29307/1/journal.pone.0296186.pdf  |z Dokumentum-elérés