Investigating a MOOC educational model and the attitude of university students towards digital education
Elmentve itt :
Szerzők: |
Prónay Szabolcs Majó Petri Zoltán Dinya László Huszár Sándor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2023
|
Sorozat: | International Journal of Technology Enhanced Learning
15 No. 2 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1504/IJTEL.2023.10054329 |
mtmt: | 33756872 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28258 |
Hasonló tételek
-
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education]
Szerző: Prónay Szabolcs, et al.
Megjelent: (2020) -
The MOOC business model the e-business and autonomous work inflection point in higher education? /
Szerző: Majó-Petri Zoltán, et al.
Megjelent: (2016) -
Attitudes towards science in higher education Validation of questionnaire among science teacher candidates and engineering students in Indonesia /
Szerző: Wicaksono Azizul Ghofar Candra, et al.
Megjelent: (2023) -
Investigating pre-service teachers' attitudes towards inclusive education in Indonesia [abstract] /
Szerző: Soeharto Soeharto
Megjelent: (2023) -
Entrepreneurship education in higher education possibilities and expectations : [abstract] /
Szerző: Imre-Tóth Mónika, et al.
Megjelent: (2012)