Az iskolai kudarcok tényezői - egy lehetséges preventív modell keretei

Several interpretations have been proposed in recent decades to explain school failure. These interpretations not only expanded our, previously limited, knowledge about the reasons behind failure, but also allowed for considering the cognitive, non-cognitive and environmental dimensions of the probl...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kasik László
Gál Zita
Jámbori Szilvia
Tóth Edit
Jagodics Balázs
Szabó Éva
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata 122 No. 1
Kulcsszavak:Pedagógiai kutatás, Kudarc - iskolai, Neveléslélektan
Tárgyszavak:
doi:10.17670/MPed.2022.1.3

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/74494

Hasonló tételek