Az iskolai kudarcok tényezői - egy lehetséges preventív modell keretei
Several interpretations have been proposed in recent decades to explain school failure. These interpretations not only expanded our, previously limited, knowledge about the reasons behind failure, but also allowed for considering the cognitive, non-cognitive and environmental dimensions of the probl...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kasik László Gál Zita Jámbori Szilvia Tóth Edit Jagodics Balázs Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
122 No. 1 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás, Kudarc - iskolai, Neveléslélektan |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.17670/MPed.2022.1.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/74494 |
Hasonló tételek
-
Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2022) -
Az iskolai kudarcok összefüggése néhány pszichológiai tényezővel felső tagozatos diákoknál [absztrakt] /
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2024) -
Tanulmányi énhatékonyság, mindset és tanulmányi felelősség mint az iskolai kudarcok csökkentésének fontos prediktorai [absztrakt] /
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2023) -
Alsótagozatos tanulók iskolai kudarcainak pszichológiai tényezői
Szerző: Bodnár Gabriella
Megjelent: (1984) -
Az iskolapszichológia elmélete és módszertani keretei I.
Szerző: Szabó Éva
Megjelent: (2013)