Non-native English-speaking Doctoral Students’ English Academic Writing Experiences in Hungary a Mixed-methods Study /
This multi-phase research project investigated non-native English-speaking (NNES) doctoral students' self-assessments of their English academic writing abilities and explored the interplay of various factors. These factors included self-perceived knowledge and abilities in English academic read...
Elmentve itt :
Szerző: | Phyo Wai Mar |
---|---|
További közreműködők: |
Nikolov Marianne
(Témavezető) Hódi Ágnes (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2025
|
Kulcsszavak: | English academic writing, non-native English-speaking doctoral students, metaphorical analysis, quantitative survey, qualitative survey, novice writers, academic support, doctoral students’ self-assessment; tudományos írás angolul, nem angol anyanyelvű doktoranduszok, metafora elemzés, kvantitatív kérdőíves vizsgálat, kvalitatív kutatás, kezdő publikálók, tudományos kutatás támogatása, doktoranduszok önértékelése |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12411 |
Hasonló tételek
-
Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2023) -
International doctoral students’ socialization into English academic writing proficiency
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2024) -
An exploratory study on doctoral students' academic English needs [absztrakt] /
Szerző: Mar Phyo Wai
Megjelent: (2022) -
Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2024) -
THE ROLE OF DOCTORAL STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY IN THEIR ENGLISH ACADEMIC WRITING
Szerző: Phyo W. M., et al.
Megjelent: (2022)