Non-native English-speaking Doctoral Students’ English Academic Writing Experiences in Hungary a Mixed-methods Study /

This multi-phase research project investigated non-native English-speaking (NNES) doctoral students' self-assessments of their English academic writing abilities and explored the interplay of various factors. These factors included self-perceived knowledge and abilities in English academic read...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Phyo Wai Mar
További közreműködők: Nikolov Marianne (Témavezető)
Hódi Ágnes (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2025
Kulcsszavak:English academic writing, non-native English-speaking doctoral students, metaphorical analysis, quantitative survey, qualitative survey, novice writers, academic support, doctoral students’ self-assessment; tudományos írás angolul, nem angol anyanyelvű doktoranduszok, metafora elemzés, kvantitatív kérdőíves vizsgálat, kvalitatív kutatás, kezdő publikálók, tudományos kutatás támogatása, doktoranduszok önértékelése
Tárgyszavak:
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/12411

Hasonló tételek