Digital self-concept, academic use of digital technology and gender as determinants of performance in programming tasks [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Nyman Laura Mergianian Cristiana Vainikainen Mari Pauliina |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Programozás - előadáskivonat, Digitális írástudás - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85419 |
Hasonló tételek
-
Change in pupils’ academic self-concept in different types of classes in Finland
Szerző: Koivuhovi, et al.
Megjelent: (2019) -
Digital Technologies - Digital Culture
Szerző: Mezei Péter
Megjelent: (2010) -
Gender differences in EFL undergraduates' digital literacy and technology use [absztrakt] /
Szerző: Nguyen Lan Anh Thuy, et al.
Megjelent: (2022) -
Pre-service teachers’ conceptions and competences on digital literacy in an EFL academic writing setting
Szerző: Nabhan Salim
Megjelent: (2021) -
Digital technology in kindergarten results of a nationwide study among kindergarten teachers : [abstract] /
Szerző: Rausch Attila
Megjelent: (2023)