Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland [abstract] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Vainikainen Mari Pauliina
Gustavson Natalija
Hienonen Ninja
Lintuvuori Meri
Testületi szerző: XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2024
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 20
Kulcsszavak:Teljesítmény - iskolai - Finnország - előadáskivonat, Iskolai értékelés - Finnország - előadáskivonat, Neveléselmélet - Finnország - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - Finnország - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/85410
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:18
ISBN:978-963-306-982-0