Online viselkedésalapú hirdetés rövid szisztematikus szakirodalmi /

A technológia fejlődésével korábban nem látott pontosságú online hirdetési célzásra nyílt lehetőségünk. Ezzel azonban a fogyasztók reklámok iránti attitűdje is változásnak indult, olyan jelenségeket előtérbe hozva, mint az észlelt személyre szabottság és annak következményei, valamint a személyes ad...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sikó Beáta
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Marketing
Tárgyszavak:
doi:10.62561/EMOK-2023-22

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84785

Hasonló tételek