Online viselkedésalapú hirdetés rövid szisztematikus szakirodalmi /
A technológia fejlődésével korábban nem látott pontosságú online hirdetési célzásra nyílt lehetőségünk. Ezzel azonban a fogyasztók reklámok iránti attitűdje is változásnak indult, olyan jelenségeket előtérbe hozva, mint az észlelt személyre szabottság és annak következményei, valamint a személyes ad...
Elmentve itt :
Szerző: | Sikó Beáta |
---|---|
Testületi szerző: | Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
|
Kulcsszavak: | Marketing |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.62561/EMOK-2023-22 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84785 |
Hasonló tételek
-
Online wine marketing [abstract] /
Szerző: Pallás Edit
Megjelent: (2017) -
Vizuális észlelés az e-mail marketingben a szöveg terjedelmének és az email elrendezésének vizsgálata szemkamerás megfigyeléssel = Visual attention in email marketing: examining the influence of text length and email layout through eye-tracking /
Szerző: Sikó Beáta, et al.
Megjelent: (2023) -
Online marketingeszközök vizuális észlelése külföldi hallgatók körében - szakirodalmi feltárás = Trends in higher education and higher education marketing
Szerző: Kéri Anita
Megjelent: (2023) -
Online marketing, valamint az x és y generáció online vásárlási szokásai [absztrakt] /
Szerző: Pataki Valentina
Megjelent: (2021) -
Controversies in online brand communities a multifaceted story : [abstract] /
Szerző: Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi, et al.
Megjelent: (2023)