Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon = Improving omnichannel customer experience with AR on the home furniture market [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hartl Katalin
Kiss Brigitta
Varga Ákos
Kemény Ildikó
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - bútorvásárlás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84750
LEADER 01230naa a2200265 i 4500
001 acta84750
005 20240513085921.0
008 240502s2023 hu o 100 hun d
020 |a 978-963-306-960-8 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
100 1 |a Hartl Katalin 
245 1 0 |a Omnichannel vevőélmény fejlesztése AR segítségével a lakberendezési piacon = Improving omnichannel customer experience with AR on the home furniture market   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Hartl Katalin 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar  |b Szeged  |c 2023 
300 |a 125 
490 0 |a Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Fogyasztói magatartás - bútorvásárlás - előadáskivonat 
700 0 1 |a Kiss Brigitta  |e aut 
700 0 1 |a Varga Ákos  |e aut 
700 0 1 |a Kemény Ildikó  |e aut 
711 |a Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia  |c Szeged  |d 2023. augusztus 23-25. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/84750/1/reziliens_marketing_2023_125.pdf  |z Dokumentum-elérés