Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okosvásárlói magatartás tükrében = The relationship between omnichannel shopping behaviour and customer value in the light of smart shopping behaviour [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kemény Ildikó
Nagy Ákos
Szűcs Krisztián
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84762
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:171
ISBN:978-963-306-960-8