A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics [abstract] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Amalina Ijtihadi Kamilia
Vidákovich Tibor
Testületi szerző: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2023
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 19
Kulcsszavak:Iskolai értékelés - matematika - középiskola - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84002
LEADER 01140naa a2200229 i 4500
001 acta84002
005 20240209154249.0
008 240209s2023 hu o 100 eng d
020 |a 978-963-306-935-6 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Amalina Ijtihadi Kamilia 
245 1 2 |a A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [abstract] /  |c  Amalina Ijtihadi Kamilia 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola  |b Szeged  |c 2023 
300 |a 27 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 19 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
695 |a Iskolai értékelés - matematika - középiskola - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat 
700 0 1 |a Vidákovich Tibor  |e aut 
711 |a XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia  |c Szeged  |d 2023. április 20-22. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/84002/1/pek_2023_027.pdf  |z Dokumentum-elérés