|
|
|
|
LEADER |
01140naa a2200229 i 4500 |
001 |
acta84002 |
005 |
20240209154249.0 |
008 |
240209s2023 hu o 100 eng d |
020 |
|
|
|a 978-963-306-935-6
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Amalina Ijtihadi Kamilia
|
245 |
1 |
2 |
|a A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics
|h [elektronikus dokumentum] :
|b [abstract] /
|c Amalina Ijtihadi Kamilia
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
|b Szeged
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 27
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 19
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Iskolai értékelés - matematika - középiskola - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
|
700 |
0 |
1 |
|a Vidákovich Tibor
|e aut
|
711 |
|
|
|a XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
|c Szeged
|d 2023. április 20-22.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/84002/1/pek_2023_027.pdf
|z Dokumentum-elérés
|