A cross-sectional study of middle school students' domain-specific prior knowledge in mathematics [abstract] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Amalina Ijtihadi Kamilia
Vidákovich Tibor
Testületi szerző: XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola Szeged 2023
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 19
Kulcsszavak:Iskolai értékelés - matematika - középiskola - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84002
Leíró adatok
Terjedelem/Fizikai jellemzők:27
ISBN:978-963-306-935-6