Kutatási készségek fejlesztése a probléma-alapú tanulás módszerével biológiaórán
Improving the inquiry skills is one of the most important purpose of biology education, and the problem-based learning (PBL) seems to be a possible method for that. PBL is an active learning-teaching method. In the center of the learning process there is a realistic complex problem, which is being s...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fazekas Evelin Anikó Nagy Lászlóné |
---|---|
Testületi szerző: | Móra Kárpát-medencei Interdiszciplináris Szakkollégiumi Konferencia (3.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | Móra Akadémia
9 Móra Akadémia : szakkollégiumi tanulmánykötet 9. 9 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés, Biológia tanítása |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74130 |
Hasonló tételek
-
Kutatási készségek fejlesztése a probléma-alapú tanulás módszerével biológiaórán [absztrakt] /
Szerző: Fazekas Evelin Anikó
Megjelent: (2019) -
Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2020) -
A kutatási készségek fejlesztése a játék módszerével
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2021) -
A kritikai gondolkodás fejlesztése a disputa módszerével biológiaórán
Szerző: Stér Evelin
Megjelent: (2018) -
Probléma-alapú tanulás a biológiaoktatásban
Szerző: Fazekas Evelin Anikó
Megjelent: (2020)