Development of TEFL teachers' skills in assessing student writing through pre- to in-service
Elmentve itt :
Szerző: | Kong Yunjun |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
16 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés - előadáskivonat, Készségfejlesztés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61551 |
Hasonló tételek
-
TEFL teachers’ conceptions of writing A case of China /
Szerző: Kong Yunjun
Megjelent: (2018) -
TEFL Trainees' and Teachers' Knowledge of Writing A Case of China /
Szerző: Yunjun Kong
Megjelent: (2018) -
Chinese TEFL teachers’ conceptions of writing A partial credit model analysis /
Szerző: Kong Yunjun
Megjelent: (2017) -
Comparing teachers' and trainees' feedback on student writing by an English learner
Szerző: Kong Yunjun
Megjelent: (2018) -
Chinese EFL teacher trainees’ perceptions of writing after the practicum
Szerző: Kong Yunjun
Megjelent: (2017)