Educating professional mentors for newly qualified teachers (NQTs)?
Elmentve itt :
Szerzők: |
Østrem Sissel Hanssen Brit |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (11.) (2013) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
11 |
Kulcsszavak: | Mentorálás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60977 |
Hasonló tételek
-
Continuous Professional Development for Teacher Educator Development in Myanmar Education Colleges
Szerző: Win Phyu Thwe, et al.
Megjelent: (2021) -
Teachers’ Professional Knowledge and their Professional Identity If they Relate or not?
Szerző: Duong Thi Ngoc Ngan, et al.
Megjelent: (2021) -
Exploration and measurement of student teachers' views of professionals and professional self-concept
Szerző: Hercz Mária, et al.
Megjelent: (2015) -
Examining the professional development of hungarian teachers in Romania
Szerző: Hégető Katalin, et al.
Megjelent: (2024) -
Possible Benefits of Linking Teacher Education with Disadvantage Compensation. The Example of the Motivation Student Mentoring Program
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2015)