Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Habók Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Routledge 2015
Sorozat:European Early Childhood Education Research Journal 28 No. 1
doi:10.1080/1350293X.2014.991100

mtmt:2824447
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/4782
LEADER 00794nab a2200193 i 4500
001 publ4782
005 20190322092703.0
008 150209s2015 hu o 0|| angol d
022 |a 1350-293X 
024 7 |a 10.1080/1350293X.2014.991100  |2 doi 
024 7 |a 2824447  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a angol 
100 1 |a Habók Anita 
245 1 0 |a Implementation of a project-based concept mapping developmental programme to facilitate children's experiential reasoning and comprehension of relations  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Habók Anita 
260 |a Routledge  |c 2015 
300 |a 129-142 
490 0 |a European Early Childhood Education Research Journal  |v 28 No. 1 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/4782/1/Hab%C3%B3k__EECERJ_2015.pdf  |z Dokumentum-elérés