Vizualitás az egyetemi matematika oktatásban
A mai egyetemista korosztály egyre inkább a vizuális élmények világában él. Tapasztaljuk, hogy a hagyományos oktatási módszerek és a hosszú szövegezésű jegyzetek már nem illeszkednek a hallgatók tanulási szokásaihoz. Elképzelésünk szerint a hatékonyabb oktatáshoz a feladatok megoldásában a vizualitá...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
John von Neumann University
Kecskemét
2024
|
Sorozat: | INFIMUM 2024
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 35419721 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34740 |
Tartalmi kivonat: | A mai egyetemista korosztály egyre inkább a vizuális élmények világában él. Tapasztaljuk, hogy a hagyományos oktatási módszerek és a hosszú szövegezésű jegyzetek már nem illeszkednek a hallgatók tanulási szokásaihoz. Elképzelésünk szerint a hatékonyabb oktatáshoz a feladatok megoldásában a vizualitást, ábrák megjelenítését kell előtérbe helyezni. A látványos, dinamikus segédanyagok használatát élményként élik meg a hallgatók, miközben közvetlen tapasztaláson és aktív cselekvésén keresztül szerzik meg az új ismereteket. Erre vonatkozó ötleteinket a 2023/24. tanévben a Praktikum kurzuson valósítottuk meg. Előadásunk a módszeren túl a tapasztalatokról és az eddig feldolgozott eredményekről szól. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 3 36-38 |
ISBN: | 9786156435835 |