Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.

Annak ellenére, hogy nemzetközi színtéren számos eredményes intervenció és ajánlás érhető el, amelyek az olvasási motiváció erősítését segíthetik, magyar nyelvű, a pedagógiai gyakorlatot támogató útmutatás alig található ebben a témában. A tanulmány első része az olvasási motiváció elméleti alapjait...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Szenczi Beáta
Fejes József Balázs
Vígh Tibor
Hódi Ágnes
Tary Blanka
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:ANYANYELV-PEDAGÓGIA 17 No. 2
Tárgyszavak:
doi:10.21030/anyp.2024.2.2

mtmt:35144883
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/34330

Hasonló tételek