Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context
Elmentve itt :
Szerzők: |
Mamad Abderrahim Vígh Tibor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2024
|
Sorozat: | HELIYON
10 No. 11 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.heliyon.2024.e31694 |
mtmt: | 34886034 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/32294 |
Hasonló tételek
-
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2022) -
Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2024) -
Moroccan EFL university students' perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback [abstract] /
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024)