Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Szabó Éva
Jagodics Balázs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2024
Sorozat:SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION 27 No. 4
Tárgyszavak:
doi:10.1007/s11218-023-09883-y

mtmt:34490856
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29603
LEADER 00835nab a2200217 i 4500
001 publ29603
005 20241011111927.0
008 240219s2024 hu o 000 eng d
022 |a 1381-2890 
024 7 |a 10.1007/s11218-023-09883-y  |2 doi 
024 7 |a 34490856  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Szabó Éva 
245 1 0 |a Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szabó Éva 
260 |c 2024 
300 |a 1835-1853 
490 0 |a SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION  |v 27 No. 4 
650 4 |a Pszichológia 
700 0 1 |a Jagodics Balázs  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/29603/1/Stronger_is_not_always_better_-_The_ambivalent_eff.pdf  |z Dokumentum-elérés