English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Habók Anita
Magyar Andrea
Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 13
Tárgyszavak:
doi:10.3389/fpsyg.2022.1019561

mtmt:33109090
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25720
LEADER 00844nab a2200229 i 4500
001 publ25720
005 20221207085300.0
008 221207s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 1664-1078 
024 7 |a 10.3389/fpsyg.2022.1019561  |2 doi 
024 7 |a 33109090  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Habók Anita 
245 1 0 |a English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Habók Anita 
260 |c 2022 
300 |a 13 
490 0 |a FRONTIERS IN PSYCHOLOGY  |v 13 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 1 |a Magyar Andrea  |e aut 
700 0 1 |a Molnár Gyöngyvér  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/25720/1/fpsyg-13-1019561-2.pdf  |z Dokumentum-elérés