Game-Based Assessment of School Readiness Domains of 3-8-year-old-children A Scoping Review /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Amukune Stephen
Caplovitz Barrett Karen
Józsa Krisztián
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2022
Sorozat:JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH 11 No. 1
Tárgyszavak:
doi:10.7821/naer.2022.1.741

mtmt:32600372
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23490
LEADER 00865nab a2200229 i 4500
001 publ23490
005 20220204151211.0
008 220204s2022 hu o 0|| Angol d
022 |a 2254-7339 
024 7 |a 10.7821/naer.2022.1.741  |2 doi 
024 7 |a 32600372  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a Angol 
100 1 |a Amukune Stephen 
245 1 0 |a Game-Based Assessment of School Readiness Domains of 3-8-year-old-children  |h [elektronikus dokumentum] :  |b A Scoping Review /  |c  Amukune Stephen 
260 |c 2022 
300 |a 146-167 
490 0 |a JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH  |v 11 No. 1 
650 4 |a Oktatástudomány 
700 0 2 |a Caplovitz Barrett Karen  |e aut 
700 0 2 |a Józsa Krisztián  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/23490/1/Gamebasedassessmentofschoolreadinessdomains.pdf  |z Dokumentum-elérés