Students Perception of Teachers’ Use of Formative Assessment Strategies in Mathematics Classrooms

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Wafubwa Ruth Nanjekho
Ochieng Peter Okiri
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2021
Sorozat:ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 20 No. 2
mtmt:31867525
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21250
LEADER 00797nab a2200193 i 4500
001 publ21250
005 20210420112907.0
008 210420s2021 hu o 0|| zxx d
022 |a 1305-3515 
024 7 |a 31867525  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Wafubwa Ruth Nanjekho 
245 1 0 |a Students Perception of Teachers’ Use of Formative Assessment Strategies in Mathematics Classrooms  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Wafubwa Ruth Nanjekho 
260 |c 2021 
300 |a 123-132 
490 0 |a ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE  |v 20 No. 2 
700 0 1 |a Ochieng Peter Okiri  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/21250/1/StudentsPerceptionofTeachersUseofFormativeAssessmentStrategiesinMathematicsClassrooms.pdf  |z Dokumentum-elérés