Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students
Elmentve itt :
Szerzők: |
Magyar Andrea Krausz Anita Kapás Ildikó Dóra Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | HELIYON
6 No. 5 |
doi: | 10.1016/j.heliyon.2020.e03851 |
mtmt: | 31307688 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/18681 |
Hasonló tételek
-
Integration and ICT Tools in the Education of SEN Students in Hungary
Szerző: Vidákovich Tibor, et al.
Megjelent: (2019) -
Value preferences of Students of Hungarian Teacher Education
Szerző: Jancsák Csaba
Megjelent: (2015) -
Students of Teacher Education in Hungary
Szerző: Jancsák Csaba
Megjelent: (2018) -
The students' perception of teacher-student relationship, teachers' justice and support of autonomy among disadvantaged and non-disadvantaged students
Szerző: Szabó Dóra Fanni
Megjelent: (2016) -
In-service teachers’ perceptions of project-based learning
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2016)