Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Hódi Ágnes
B. Németh Mária
Tóth Edit
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2017
Sorozat:MAGYAR PEDAGÓGIA 117 No. 1
doi:10.17670/MPed.2017.1.95

mtmt:3247205
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16837
LEADER 00814nab a2200217 i 4500
001 publ16837
005 20190924123015.0
008 190924s2017 hu o 0|| zxx d
022 |a 0025-0260 
024 7 |a 10.17670/MPed.2017.1.95  |2 doi 
024 7 |a 3247205  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Hódi Ágnes 
245 1 0 |a Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Hódi Ágnes 
260 |c 2017 
300 |a 95-136 
490 0 |a MAGYAR PEDAGÓGIA  |v 117 No. 1 
700 0 2 |a B. Németh Mária  |e aut 
700 0 2 |a Tóth Edit  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16837/1/Hodi_MPed20171.pdf  |z Dokumentum-elérés