|
|
|
|
LEADER |
00814nab a2200217 i 4500 |
001 |
publ16837 |
005 |
20190924123015.0 |
008 |
190924s2017 hu o 0|| zxx d |
022 |
|
|
|a 0025-0260
|
024 |
7 |
|
|a 10.17670/MPed.2017.1.95
|2 doi
|
024 |
7 |
|
|a 3247205
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Publicatio Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Hódi Ágnes
|
245 |
1 |
0 |
|a Második évfolyamos tanulók szövegértés teljesítményének alakulása az olvasástanítás személyi, módszertani és környezeti feltételeinek tükrében
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Hódi Ágnes
|
260 |
|
|
|c 2017
|
300 |
|
|
|a 95-136
|
490 |
0 |
|
|a MAGYAR PEDAGÓGIA
|v 117 No. 1
|
700 |
0 |
2 |
|a B. Németh Mária
|e aut
|
700 |
0 |
2 |
|a Tóth Edit
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/16837/1/Hodi_MPed20171.pdf
|z Dokumentum-elérés
|