Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Molnár Gyöngyvér
Csapó Benő
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Springer Nature Switzerland AG HEIDELBERG 2019
Sorozat:International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom
doi:10.1007/978-3-319-97148-3_40

mtmt:30414446
Online Access:http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/14847
LEADER 01006naa a2200229 i 4500
001 publ14847
005 20190614135942.0
008 190310s2019 hu o 0|| zxx d
020 |a 9783319971483 
024 7 |a 10.1007/978-3-319-97148-3_40  |2 doi 
024 7 |a 30414446  |2 mtmt 
040 |a SZTE Publicatio Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Molnár Gyöngyvér 
245 1 0 |a Technology-based diagnostic assessments for identifying early learning difficulties in mathematics  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Molnár Gyöngyvér 
260 |a Springer Nature Switzerland AG  |b HEIDELBERG  |c 2019 
300 |a 25 
300 |a 683-707 
490 0 |a International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom 
700 0 1 |a Csapó Benő  |e aut 
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/14847/1/2019_Molnar_Csapo.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/14847/7/2019_Bookmatter_InternationalHandbookOfMathema.pdf  |z Dokumentum-elérés