Comparing Hungarian Students’ Reading Development in Continuous and Noncontinuous Text Types
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hódi Ágnes Tóth Edit D. Molnár Éva |
---|---|
Testületi szerző: | To Know Is Not Enough |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2012
|
mtmt: | 1988725 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/13108 |
Hasonló tételek
-
Development of hungarian students' reading literacy
Szerző: Hódi Ágnes, et al.
Megjelent: (2019) -
Examining the relationship between the development of students’ reading in different text formats and the basic cognitive components of reading
Szerző: Török Tímea, et al.
Megjelent: (2014) -
On noncontinuable solutions differential equations with delay
Szerző: Bartušek Miroslav
Megjelent: (2009) -
The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance
Szerző: Hódi Ágnes, et al.
Megjelent: (2013) -
The impact of ICT use on Hungarian lower elementary school students’ online reading achievement
Szerző: Török Tímea, et al.
Megjelent: (2015)