Attitude towards mathematics and the place for mathematics in students’ beliefs about learning
Elmentve itt :
Szerző: | Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Professional School of Education, Ruhr-Universität Bochum
2011
|
Sorozat: | Current state of research on mathematical beliefs XVII: Proceedings of the MAVI-17 Conference
|
mtmt: | 1834206 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/1100 |
Hasonló tételek
-
The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement, anxiety about, and attitude toward mathematics
Szerző: Hussein Yusuf, et al.
Megjelent: (2023) -
Adaptation and Validation of Students’ Attitudes Toward Mathematics to Indonesia
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2022) -
The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2024) -
Fifth-grade students’ approaches to and beliefs of mathematics word problem solving
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2011) -
Mathematics-related beliefs and technology a study among senior high school students in an Indonesian Context : [absztrakt] /
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2022)