Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
The aim of our study is to provide an overview of methods to investigate linguistic markers of textbook texts and their impact on readability and processability, and to propose objective criteria for assessing the readability of Hungarian textbooks. To this end, after formulating the general require...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Lukács Ágnes Rácz Péter Kas Bence |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
122 No. 2 |
Kulcsszavak: | Szövegértés - tankönyvi, Pedagógiai kutatás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/mped.2022.2.65 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/74497 |
Hasonló tételek
-
Tankönyvi szövegek
Megjelent: (2000) -
A tankönyvi szövegek feldolgozását segítő szókincsfejlesztő program hatásvizsgálata [absztrakt] /
Szerző: Magyar Andrea, et al.
Megjelent: (2024) -
A tankönyvi szövegek mondatszerkesztési sajátosságai
Szerző: Kondacs Flóra
Megjelent: (2014) -
A tankönyvi szövegek mondatszerkesztési sajátosságai
Szerző: Kondacs Flóra
Megjelent: (2015) -
A tankönyvi szövegek tipografizálásával kapcsolatos kreatív gyakorlat
Szerző: Benkes Zsuzsa
Megjelent: (1999)