A téri nyelv Nagy József vizsgáló módszereiben és a fejlődési pszicholingvisztikában
A tanulmány elemzi Nagy József vizsgáló módszereinek relációszókincs fejezetét. Ennek egy része a téri nyelvvel kapcsolatos. Nagy József munkássága jelentős ezen a területen, amit a későbbiekben érdemes lenne tovább fejleszteni azzal, amit a FORRÁS kódolás nehézségéről és a sok argumentumú névutók k...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 11 |
Kulcsszavak: | Nagy József, PREFER, DIFER, Pedagógiai kutatás, Pedagógiai értékelés, Pszicholingvisztika |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/iskkult.2022.11.137 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/71220 |
Tartalmi kivonat: | A tanulmány elemzi Nagy József vizsgáló módszereinek relációszókincs fejezetét. Ennek egy része a téri nyelvvel kapcsolatos. Nagy József munkássága jelentős ezen a területen, amit a későbbiekben érdemes lenne tovább fejleszteni azzal, amit a FORRÁS kódolás nehézségéről és a sok argumentumú névutók kései elsajátításáról feltárt a fejlődési pszicholingvisztika. The paper analyses the relationship vocabulary chapter of the assessment methods used by József Nagy. Part of this deals with spatial language. In this domain it would be worth to develop more sensitive methods and to consider the difficulties of SOURCE coding and the late acquisition of multiple argument postpositions revealed by developmental psycholinguistics. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 137-141 |
ISSN: | 1215-5242 |