Az Együttnevelésre vonatkozó Tanári Énhatékonyság Kérdőív hazai adaptációjának működése általános iskolában tanító pedagógusok körében
Az utóbbi évtizedekben az integráció térnyerésének következtében a tanulócsoportok heterogenitása új kihívások elé állította a pedagógusokat. Számos kutatás alátámasztja, hogy az integráció sikeressége a pedagógusok tudása mellett nagymértékben függ az együttneveléssel kapcsolatos nézeteiktől, vélek...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Horváthné Storczer Adrienn Szenczi Beáta |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 5 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - módszer, Pedagógia - általános iskola - kérdőív |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.5.27 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70880 |
Hasonló tételek
-
A Tanári Felelősségérzet és az Énhatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében [absztrakt] /
Szerző: Mezei Tímea, et al.
Megjelent: (2022) -
A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2022) -
A Tanári Felelősség Kérdőív és a Tanári Hatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2022) -
A kollektív tanári- és a tanári énhatékonyság szerepe a pedagógusok kiégésében
Szerző: Börcsök Réka Eszter
Megjelent: (2014) -
A mindset és a tanári énhatékonyság vizsgálata pedagógusok körében
Szerző: Dudok Réka
Megjelent: (2018)