Az Együttnevelésre vonatkozó Tanári Énhatékonyság Kérdőív hazai adaptációjának működése általános iskolában tanító pedagógusok körében

Az utóbbi évtizedekben az integráció térnyerésének következtében a tanulócsoportok heterogenitása új kihívások elé állította a pedagógusokat. Számos kutatás alátámasztja, hogy az integráció sikeressége a pedagógusok tudása mellett nagymértékben függ az együttneveléssel kapcsolatos nézeteiktől, vélek...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Horváthné Storczer Adrienn
Szenczi Beáta
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 5
Kulcsszavak:Pedagógiai kutatás - módszer, Pedagógia - általános iskola - kérdőív
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2022.5.27

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70880

Hasonló tételek