Profil és profilalkotás a digitális életvilágban
Mivel a magyar pedagógiai köztudatban a digitális életvilág és digitális profilalkotás fogalma még nem igazán elterjedt, ezért itt és most röviden vázoljuk ennek kereteit és főbb sajátosságait. Az írás – témánknak megfelelően – a digitális életvilág kockázataival, valamint a profilalkotás különböző...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 3 |
Kulcsszavak: | Információs társadalom, Tömegkommunikáció, Tömegkultúra, Internet, Digitális kultúra, Médiahasználat |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.3.31 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70863 |
Tartalmi kivonat: | Mivel a magyar pedagógiai köztudatban a digitális életvilág és digitális profilalkotás fogalma még nem igazán elterjedt, ezért itt és most röviden vázoljuk ennek kereteit és főbb sajátosságait. Az írás – témánknak megfelelően – a digitális életvilág kockázataival, valamint a profilalkotás különböző módjaival és felhasználási területeivel foglalkozik. As the concept of digital life and digital profiling is not yet widespread in the Hungarian pedagogical public consciousness, we briefly outline its framework and main features here and now. The writing deals with the risks of the digital world, as well as the different ways and uses of profiling, in line with our topic. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 31-43 |
ISSN: | 1215-5233 |