A cyberbullying vizsgálata egyetemi hallgatók körében a kiégés és az önértékelés tükrében
A kutatás egyetemi hallgatók (N = 251) körében vizsgálta a cyberbullying és a kiégés jelenségét, továbbá ezek kapcsolatát az önértékeléssel és a tanulmányi motivációval. A résztvevők – 18 és 47 év közötti, nappali, levelező és esti tagozatos hallgatók – egy online kérdőívcsomagot töltöttek ki. Az er...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Prajda Anita Jagodics Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 2 |
Kulcsszavak: | Internetes zaklatás, Internet-lélektan, Hallgatói kiégés, Önértékelés, Motiváció - tanulmányi |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.2.21 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70824 |
Hasonló tételek
-
A kiégés és a megelőzésében szerepet játszó protektív faktorok vizsgálata egyetemi hallgatók körében [absztrakt] /
Szerző: Szigeti Mónika Veronika
Megjelent: (2023) -
Egyetemi hallgatók kiégésének vizsgálata a követelmény-erőforrás modell segítségével
Szerző: Tóth Enikő, et al.
Megjelent: (2022) -
A hallgatói kiégés és a cyberbullying kapcsolatrendszere a tanulmányi motivációval, társas készségekkel és az önértékeléssel
Szerző: Prajda Anita
Megjelent: (2021) -
A képzéssel kapcsolatos kiégés és elégedet(len)ség faktorainak longitudinális vizsgálata a testnevelő tanár szakos hallgatók körében [absztrakt] /
Szerző: Sarus Tamás
Megjelent: (2024) -
Kiégés vizsgálata egészségügyi hallgatók körében
Szerző: Kiss Rebeka
Megjelent: (2023)