A pandémián túl - a digitális oktatás kézikönyve Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete /
A 2020-as év a történelemkönyvek lapjain a pestis- vagy a kolerajárványhoz hasonló évszámként vésődik be. A digitális pedagógia elmélete című könyvet a szerző, Szűts Zoltán a COVID-19 járvány idején írta, s ezért kiválóan reflektál a köz- és felsőoktatásban megfigyelhető változásokra, a kényszerhely...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Iskolakultúra
31 No. 2 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - digitális - könyvismertetés, Digitális technika használata - könyvismertetés, Oktatási módszer - könyvismertetés, Koronavírus járvány - könyvismertetés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/58068 |
Tartalmi kivonat: | A 2020-as év a történelemkönyvek lapjain a pestis- vagy a kolerajárványhoz hasonló évszámként vésődik be. A digitális pedagógia elmélete című könyvet a szerző, Szűts Zoltán a COVID-19 járvány idején írta, s ezért kiválóan reflektál a köz- és felsőoktatásban megfigyelhető változásokra, a kényszerhelyzet okozta helyzetekre. Ráeszmélt a világ, hogy a digitális pedagógia megjelenésével, az oktatás egy újszerű, évezredes hagyományokon túlmutató transzformációját hozta el az életünkbe, vált annak mindennapi részesévé. |
---|---|
Terjedelem/Fizikai jellemzők: | 98-99 |
ISSN: | 1215-5233 |