A pandémián túl - a digitális oktatás kézikönyve Szűts Zoltán: A digitális pedagógia elmélete /

A 2020-as év a történelemkönyvek lapjain a pestis- vagy a kolerajárványhoz hasonló évszámként vésődik be. A digitális pedagógia elmélete című könyvet a szerző, Szűts Zoltán a COVID-19 járvány idején írta, s ezért kiválóan reflektál a köz- és felsőoktatásban megfigyelhető változásokra, a kényszerhely...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karagits Kíra Vivien
További közreműködők: Szűts Zoltán
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2021
Sorozat:Iskolakultúra 31 No. 2
Kulcsszavak:Pedagógia - digitális - könyvismertetés, Digitális technika használata - könyvismertetés, Oktatási módszer - könyvismertetés, Koronavírus járvány - könyvismertetés
Tárgyszavak:
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/58068
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A 2020-as év a történelemkönyvek lapjain a pestis- vagy a kolerajárványhoz hasonló évszámként vésődik be. A digitális pedagógia elmélete című könyvet a szerző, Szűts Zoltán a COVID-19 járvány idején írta, s ezért kiválóan reflektál a köz- és felsőoktatásban megfigyelhető változásokra, a kényszerhelyzet okozta helyzetekre. Ráeszmélt a világ, hogy a digitális pedagógia megjelenésével, az oktatás egy újszerű, évezredes hagyományokon túlmutató transzformációját hozta el az életünkbe, vált annak mindennapi részesévé.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:98-99
ISSN:1215-5233