Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában 2. rész - Az énhatékonyság kapcsolata egyéni jellemzőkkel, valamint a tanári munka egyes tényezőivel /
A pandemia kritikus helyzetet teremtett a közoktatásban is. 2020 tavaszán lényegében napok alatt kellett áttérni a digitális oktatási formára. Az új helyzethez való alkalmazkodás sikeressége számos tényező függvénye volt. Korábbi tanulmányunkban (Szerzők, 2020) bemutattuk a tanári énhatékonyság jell...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Jagodics Balázs Kóródi Kitti Szabó Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 11 |
Kulcsszavak: | COVID-19, Koronavírus-járvány, Tanári énhatékonyság, Pedagógia -digitális |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.11.24 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57411 |
Hasonló tételek
-
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (2. rész)
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2020) -
A tanári munkát hátráltató tényezők a 2020. tavaszi digitális oktatás időszakában
Szerző: Szabó Éva, et al.
Megjelent: (2021) -
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) a Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata /
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2020) -
Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában (1. rész) A Tanári Énhatékonyság Kérdőív és a Relatív Énhatékonyság Kérdőív pszichometriai vizsgálata /
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2020) -
Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2020)