A pedagógiai helyzetekben rejlő szexualitás ...egy mellőzött és tabusított téma értelmezési lehetőségei egy empirikus kutatás fényében /
Saját tanári munkám (és ennek kutatása) során azt tapasztaltam, hogy a nemi szerepek hatása és a szexualitás (bizonyos rejtett formája) gyakorlatilag folyamatosan jelen van az iskola (formálisan deszexualizált) terében, a pedagógiai helyzetekben, sőt a tanár–diák kapcsolatokban is. E téma széles kör...
Elmentve itt :
Szerző: | Sárospataki Barnabás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Szexualitás, Társadalmi nemek, Tanár-diák kapcsolat |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.1-2.47 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/48068 |
Hasonló tételek
-
Miért kell végigülnünk unalmas órák sokaságát?
Szerző: Varga Attila
Megjelent: (2021) -
Az ókor alkonya a NAT 2020 és az új gimnáziumi történelemtankönyv /
Szerző: Grüll Tibor
Megjelent: (2021) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2020) -
A matematikaoktatás környezete a matematikát oktató pedagógusok vélekedése az oktatási rendszer jellemzőiről /
Szerző: Dudok Fanni, et al.
Megjelent: (2020) -
Az alternatív iskolák helyzetének változása a rendszerváltástól napjainkig
Szerző: Langerné Buchwald Judit
Megjelent: (2020)