Didaktikus játékok használata a természettudományos gondolkodás fejlesztésére biológiaórán esettanulmány /
A természettudományok, köztük a biológia tanításának kiemelt célja a természettudományos gondolkodás fejlesztése, amelynek egy lehetséges módszere a játékalapú tanulás. A játékalapú tanulás magába foglalja a didaktikus játékokat, amelyek specifikus iskolai funkcióval rendelkeznek, adott oktatási kon...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bónus Lilla Nagy Lászlóné |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Természettudományos gondolkodás, Biológia tanítása, Képességfejlesztés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.1-2.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/48065 |
Hasonló tételek
-
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2020) -
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
A természettudományos gondolkodás fejlesztése didaktikus játékokkal biológiaórán
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2018) -
Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a pedagógiai munkában (1-10. olvasólecke)
Szerző: T. Molnár Gizella
Megjelent: (2019) -
Két magániskola a Horthy-korszakban esettanulmány /
Szerző: Mayer József
Megjelent: (2020)